12 november, 2011

lite skit

Har typ inte så mycket att göra idag ska vara hemma idag. Undra vad som händer. Har varit med den näst yngsta lillasyrran på lekplatsen idag. Och busat där lite. Jahopp ikväll snacka meed anjje.
Var ute med polare igår.
Typ först var jag me anjje bara och sen blev vi lite beroende av att vara med några andra med.
Så vi gick hem till vilma och hon var med evelina.. Dem gjorde typ inget. Så var vi med dem så släppte vilma ut hunden så ropade hon på han men han kom inte. Så jag sprang ut i sockar och vilma i skor. och när vi såg var hunden var så gick vilma in och åt.. så fick jag fortsätta springa där i mörkret. kul kul. till slut kom hunden in.. Sen gick vi ut för att flumma. Men när vi kom ner i byn fick vi reda på att en kompis var borta och hennes föräldrar hade letat i hela oskarström. Så alla gick runt och letade. Och  jag och vilma och anjje gick och knackade dörr. Sen till slut hade hon kommit hem. Gud var oroliga alla var. Och´sen kom fanny, emma, samuel o stefan till kyrkan där vilma anjje evve och jag var. vi pustade ut. och vi satt oss vid kyrkan lite. sen kom samantha och alla kramade henne. Jag och fanny och anjje och evve satt vid kyrkan och väntade på lilleman medans Samantha Vilma och stefan och skulle hämta pengar. Sen skulle dem komma tillbaka men nopp... Så vi gick till dem...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar