09 november, 2011

Äntligen puuuhh?!

Hej hej, nu bloggar jag igen. 
Jaha, igår var man hos tandläkaren och spände tandställningen och fick grövre tråd och nya gummiband och ett gummiband som drar ihop framtänderna. Gud kan inte tugga ännu. Det är ganska jobbigt faktiskt. Idag har inte det hänt så mycket faktiskt. Just det ja igår var jag med Felicia och Alva lite med. två älskade och saknade personer. Sen träffade jag Amanda och Jonathan och brosan och morsan och Marie. Jaja, som sagt ett helt gäng personer.
Har inte så mycket att göra. Sitter och saknar världens underbaraste person i världen. Jag dör av saknad och längtan  Nu sitter jag och blogga lite. över att få träffa han igen. men det är knappt så jag orkar sitta här och blogga nu.. Ganska tråkigt idag :( Sorry...



I love you forever and ever guy. 
Do you love me?
Yes, you do :P<3<3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar