06 november, 2011

Jaha hej igen.
Nu var det ett tagsen. Men jag har faktiskt inte orkat blogga eller sitta vid datan på ett tag. Jag kommer kanske börja blogga oftare igen. Jalla fall förhoppnings vis. Vi får se om jag orkar detta. Just nu sitter jag hos mamma i asige och gör inte så mycket. Hade velat vara med en viss person i Getinge. Funderar på att åka lite moppe på gården sen. Eftersom jag inte är femton år ännu. Och nu sitter jag och kolla sommar jobb för det måste man ju ha (y). Hoppas man hittar något najz place att jobba på. Inte på något ställe där pappa vill för jag jobba där jag trivs och känner att det är mitt och att jag ska gilla jobbet och inte han. Hans förslag är att jag ska jobba med ja trädgårds arbete inom kommunen men never.
Men jag hittar ingen bra sida --____--
Någon som vet??
Behöver hjälp...'
Ska åtegå nu
puss puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar