25 januari, 2012

Tänkte skriva lite

Hej..
Jag är en tjej på 14 bast fyller 15 i år.
Jag känner mig inte som alla andra tjejer.
Jag gillar mer killstilen och va med killar.
Men alltid att jag gilla vara med mina älskade tjej kompisar.
Jag känner mig inte som alla andra och känner mig udda.
Men ibland kan det vara skönt att vara udda.
Men jag orkar inte folk som håller på för det.
Det är väl meningen att man ska trivas i det man har på sig?
Eller är det inte det?
Jag trodde man skulle se ut som man ville och trivas i det..
Ni som komenterar, ni vet inte hur jobbigt det är att höra..
Ni vet inte hur det är och hur mycket det sårar.
Men tycker det är jävligt kul att hålla på mot folk..
Som inte ens gjort er ett jävla piss.
Har aldrig snackat med hälften av er.
Men ofc ni vet ändå vem jag är?
Precis som alla andra typ vet..
Jag vet..
Jag står för den jag är.
Men det är inte rätt att göra så folk känner sig kränkta för dem vill gå i en speciell stil.
Det är heller inte rätta att hålla på med någon för dem vill ha kort hår..
Så bara lägg ner.
Det kommer inte fungera.
Jag kommer bara bli fett arg på er.
Bara att lära er.
så bara håll käften om ni inte har något vettigt att säga...

herrå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar