22 september, 2011

Cha cha folket ! :P

Hej, någon som gör något roligt?
Själv sitter man och väntar på att klockan på mobilen ska ringa.
Heheh, sen väntar jag oxå på att mamma ska ringa mig.
Det har inte hänt så mycket idag i skolan heller.
Eller jo jag blev klar med engelskan idag! :D
Är inormt glad att jag är klar med det så jag inte behöver att tänka på det.
Jaha, ikväll måste jag ringa älskling har inte snackat med han på två dagar..
Har inte haft tid, känner mig elak som inte har ringt han men jaja...
Han har ju sagt att läxor & skolan ska gå i första han så?
Jo, det är ju sant..
Med det yrket jag vill bli så krävs det ju att jag skötter skolan nu..
Har faktiskt skött skolan hela tiden nu.. Har kommit försent 2gånger..
Men det var inte så farligt.
Gillar faktiskt inte att jag missar så mycket av skolan som  jag gör.
Jag missar ju den varje tisdag på eftermiddagen..
Klart att det kan vara skönt att sluta tidigare.
Men jag vill verkligen inte missa massa.
Men  jag tar ganska mycket hem & pluggar..
Domstols beslut nu på tisadg då..
Jag vill inte tänka på det men kan inte sluta att göra det..
Aja, jag får väl se hur det blir med allting !
Har haft en ganska skön dag idag..
Varit hur pigg som helst...
Ovanligt.
Men det kan ju bero på att jag försov mig i morse... <3
Jaha, tänkte göra ett inlägg om saker om mig...



puss puss texxe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar